ضوابط دانشگاه فرهنگیان
ضوابط دانشگاه فرهنگیان


http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/03/26/13920326000306_PhotoA.jpg رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش‌ گفت: ضوابط پذیرش دانشگاه فرهنگیان در دفترچه شماره «۲» کنکور اعلام می‌شود.

امسال در دفترچه شماره یک کنکور و فرم ثبت‌نام آ»، گزینه «علاقه‌مند به شرکت در گزینشِ رشته‌های تحصیلی دانشگاه ویژه فرهنگیان (مراکز تربیت معلم) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران می‌باشم»، حذف شده است.

اسدالله اسدی گرمارودی، رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در خصوص جای خالی دانشگاه فرهنگیان در دفترچه شماره ۱ کنکور، اظهار داشت: ضوابط و شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان در دفترچه شماره ۲ کنکور اعلام می‌شود و داوطلبان هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

وزارت آموزش و پرورش در سال گذشته حدود ۲۴ هزار نفر از نیروهای مورد نیاز خود را از طریق دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی پس از بررسی صلاحیت های عمومی و مصاحبه اختصاصی جذب کرد؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در ۱۶ رشته و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در ۱۸ رشته ، تحصیل خود را از بهمن سال ۹۱ آغاز کردند.
در سال تحصیلی آینده نیز دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی از میان داوطلبانی که در دانشگاه‌های فوق الذکر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، با رعایت شرایط و ضوابط ویژه مندرج در دفترچه سازمان سنجش، پذیرش دارد.
به منظور ارتقای کیفیت ورودی، داوطلبان باید دارای نمره علمی ۶۵۰۰ و بالاتر در زیرگروه آزمایشی مربوطه باشند و معدل کل دوره سه ساله متوسطه آنان نیز ۱۵ و بالاتر باشد.

امسال در دفترچه شماره یک کنکور و فرم ثبت‌نام گزینه «علاقه‌مند به شرکت در گزینشِ رشته‌های تحصیلی دانشگاه ویژه فرهنگیان (مراکز تربیت معلم) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران می‌باشم»، حذف شده است.

 

منبع: فارس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شـــده در چهار شنبه 27 آذر 1392ساعــت18:52 تــوسط مدیر وب سایت |
طبقه بندی: خبرهای دانشگاه فرهنگیان، ،